Együttműködés menete

együttműködés_Zenron_featured

Ügyfeleink és leendő ügyfeleink részére számos csatornán keresztül biztosítunk kapcsolatfelvételi lehetőséget.

A sikeres partneri kapcsolat folyamata, az együttműködés menete

Kapcsolatfelvétel:

Igyekszünk a lehető legszélesebb spektrumban elérhetőséget és kapcsolatfelvételi lehetőséget biztosítani. A kapcsolatfelvétel történhet direkt úton, egy ismerős vagy üzleti partner ajánlása révén, továbbá a google felületén végzett keresés vagy közösségi hálózat útján is. Számos lehetőséget kínálunk kapcsolatfelvételre.
Telefonon, e-mailben, facebookon és a weboldalunk live chat felületén egyaránt tudnak kommunikálni velünk. Legyen szó akár külföldi cégalapításról, akár kettős állampolgárságról, offshore cégalapításról vagy külföldi székhelyszolgáltatásról, egyaránt örömmel fogadjuk a megkereséseket.
együttműködés_Zenron
A tisztánlátáshoz mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy a szóban történő kommunikáció során sem konkrét megoldást, sem árajánlatot nincs módunkban biztosítani az érdeklődők számára. Ennek legfőbb oka, hogy nem áll rendelkezésünkre minden szükséges információ, ami a precíz, személyre szabott ajánlattételhez szükséges. Ebből kifolyólag felelőtlenség lenne részünkről bármiféle tanács, javaslat nyújtása. Ahhoz, hogy megoldást és árajánlatot tudjunk kínálni, elengedhetetlen az őszinte és célirányos privát jellegű megbeszélés. Kényelmes tárgyalóinkban tárt karokkal fogadjuk a leendő és már meglévő ügyfeleinket személyes konzultációra.
Nem nyújtunk jogi és adóügyi tanácsadást, a weboldalon található információk sem értelmezhetők ilyen formában. Az információkat folyamatosan frissítjük, az információkért jogi felelősséget nem vállalunk.

Konzultáció:

A konzultáció hasznosságáról és előnyeiről már tettünk említést egy korábbi bejegyzésünkben. Amennyiben elkerülte volna figyelmét, vagy lemaradt volna róla, olvassa el a következő linkre kattintva: konzultáció előnyei

Maga a konzultáció egy privát, zárt körben lefolytatott, kötetlen beszélgetés ügyfél és tanácsadó(k) közt. Célja és témája egy adott megvalósítani kívánt projekt, annak részletei, esetleges akadályok átbeszélése, megoldások felvázolása.
Mindazon információk, amik a konzultáció alkalmával felszínre és egymás közti megosztásra kerülnek, diszkrét és magánjellegű, privát információként kezelendők.
Részünkről 100%-ban tartjuk ezt a hozzáállást. A mi szakmánkban is, mint minden üzleti (és emberi) kapcsolatban, a bizalom a legfontosabb. Elengedhetetlennek tartjuk a hosszú távú sikeres együttműködés tekintetében.

Ajánlattétel (árajánlat):

A személyes találkozón átadott információk, feltárt problémák, felvázolt tervek alapján elkészítjük a megoldási javaslatunkat és árajánlatunkat. Ha látunk rá lehetőséget, több megoldási lehetőséget is felvázolunk. Az ajánlat elkészítéséhez – amennyiben szükséges – bevonjuk külföldi kollégáinkat, szakértőinket is.

Megállapodás:

Az árajánlat elfogadása után elkészítjük és aláírjuk a vállalkozási szerződést. Ezzel meg is kezdődik a sikeres együttműködés.

Folyamatok elindítása:

A szerződés aláírása után elindítjuk a szükséges folyamatokat.
Folyamatok felügyelete, akadályok elhárítása, kapcsolattartás és tájékoztatás ügyféllel.

További lehetőségek átbeszélése (online/személyes konzultáció):

Gazdasági szempontból előnyös további szolgáltatások kiajánlása.

Megosztom: